Face Stockholm & id bare minerals

Du hittar det här inlägget och liknande i kategorin:
Olivia - Make-up




Den senaste tiden har jag blivit lite väl glad i temat smink.
Men det gör mig inget, två av mina stora intressen är just foto och
smink. Jag skulle vilja rekomendera mina senaste inköp som som jag
verkligen är nöjd med.

Till att börja med måste jag säga att i.d. miniralpuder verkligen är ett
under! Jag har inte använt mig av miniral puder speciellt mycket förut 
men jag är glad att jag började med detta! Det täcker jätte bra och ger
en naturlig look. 

Du kan hitta i.d bare minirals i de flesta make-up butiker.
Tex säljer Kicks och Åhlens nu ett "Get started"- paket för 998:-
I detta paket medföljer två borstar, en pensel och färgerna:
"Medium", "Medium beige", "Warmth", "Mineral viel"
och även consealerminiralen "summer bisque".

Face Stockholm
Här om dagen köpte jag en krämig ögonskugga från Face stockholm som
heter Yang highlighter quad som finns på deras hemsida för §28.00.
Denna ögonskugga passar perfekt till Galaxy Nitton som är en glittring
ögonskugga
som behöver hjälp med att sitta fast. Perfect match!
Galaxy Nitton finns på hemsidan för §18.00.
Till detta köpte jag en eyeliner/eyeshadow pensel
som fungerar finfint till dessa produkter.

En kommentar av: j u l i a <---

Jätte fin blogg! :)

Skrevs klockan 15:56:55 den 2011-12-29
Du hittar " j u l i a <--- " här: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Fyll i din information här nedan.

Skriv in ditt namn här:
<- För dig som är stammis.

Din mail: (Vår lilla hemlis)


Adressen till din blogg:


Surprise ous!