Olivia Larsson

Du hittar det här inlägget och liknande i kategorin:
Om oss


Lite mer om mig.
Tjabba tjena alla små lingon där ute.
Mitt namn är Olivia fast egentligen olga men du kan kalla mig vad du behagar. 
Jag föddes våren -93 i staden Sundsvall och levde mina 12 första år där.
När jag precis slutat mellanstadiet och skulle ta det stora klivet in i i högstadiet,
då flyttade jag till en liten "förort" till Varberg, Veddige. Där  hoppade jag hopprep,
lekte "king" och var busig nog att lämna skolområdet på rasterna för att köpa godis
på en kiosk intill. När jag var 13år flyttade jag in till varberg och sen dess har jag levt 
mina dagar där. 

När jag var 13år hände något annat också, jag och min kompis Isabelle upptäckte
digitalkameran och dess häftiga funktioner. Macro, plocka fram vissa färger, sepia färger 
och Photoshop. Då, 2006, föddes mitt fotointressse och sen dess har jag inte gått en dag utan
att tänka på fotografi.

När jag var 16år började jag på en skola vid namn Ljud och Bild Skolan, LBS. Det var tanken
att jag skulle fortsätta med mitt fotointresse och utveckla mig där. Men icke, tvärtom.
Mitt intresse svalnade och min skolgång gick åt pipan. Jag var 17år när jag började på den
nya skolan, en av sveriges största skolor, Peder skrivares gymnasie. Jag trivs mycket
bra här och går nu mitt andra år på samhäll entrepenörs programet.

Vintern 2010-2011 började jag jobba som mingelfotograf på varbergs nattklubb - Oscars.
Jag jobbar fortfarade där men även som servitris på några av varbergs restauranger.


Fyll i din information här nedan.

Skriv in ditt namn här:
<- För dig som är stammis.

Din mail: (Vår lilla hemlis)


Adressen till din blogg:


Surprise ous!