Linnéa Jakobsson

Du hittar det här inlägget och liknande i kategorin:
Om oss



Lite mer om mig
Linnéa heter jag då, född i den kungliga huvudstaden men kom till Varberg i mina tidiga dagar.
Uppväxt i sommar & västkuststaden Varberg. Jag är född i stjärntecknet Lejon, som sammanfattar
mig bra som person! Jag har läst två år på Samhällsprogrammet på en av Sveriges största gymnasieskolor.
Men läste även ett år på tekniska programmet, men blev inte som jag hoppats på. Jag sommarjobbar på
Varberg-Falkenbergs dagstidning Hallands Nyheter sen två somrar tillbaka som innesäljare. 

Jag är tillsammans med min första kärlek Martin som jag håller kärt om hjärtat. Mina intressen är mode, skor,
väskor, dofter, som jag kommer skriva om i bloggen, men även resa. Om jag vann en miljon skulle jag
resa upp alla pengarna
äta gott och köpa ett par Christian Louboutin klackar bara för att jag kan.
Så om du nu vill charma mig så är jag svag för en fika på ett mysigt café i höstregnet!



Fyll i din information här nedan.

Skriv in ditt namn här:
<- För dig som är stammis.

Din mail: (Vår lilla hemlis)


Adressen till din blogg:


Surprise ous!