Vad är en bal på slottet?

Du hittar det här inlägget och liknande i kategorin:
Linnéa - Mode
bilder lånade av weheartit

Hej läsare, det var inte igår.
Vill ni veta något kul? jag ska gå balen i år!

Jag tar inte studenten i år, utan nästa år, men en gammal
vän frågade om jag ville gå med honom, och självklart sa jag JA!
Folk som känner mig förstår nog varför jag tycker det är så kul.

Jag har även hittat en klänning jag ska ha, dock ska jag beställa den innan jag
visar den för er. Jag måste även hitta en väska, skor, smycken, sen hoppas
jag att jag får hjälp med smink av Olivia och frisyren ska jag försöka lösa.

Den 10 juni är det dags.
gud så kul, dock en massa att fixa!


Fyll i din information här nedan.

Skriv in ditt namn här:
<- För dig som är stammis.

Din mail: (Vår lilla hemlis)


Adressen till din blogg:


Surprise ous!