Less is More

Du hittar det här inlägget och liknande i kategorin:
Linnéa - Outfits
Örhängen/ Marc by Marc Jacobs, Klänning/ Project D, Armband/ Chloé
Väska/ Jimmy Choo, Klackar/Miu Miu

En läsare undra om jag kunde sätta ihop en bal-outfit och självklart kunde jag det.
Fick dessvärre ingen "ram" för vad de fick kosta,så jag tog mig friheten och slog på stort ;)

Tänk enkelt! less is more. Jag tycker klänningen är fantastisk och
vill matcha den med enkla neutrala accesoarer. Hoppas du blir nöjd med svaret!

En kommentar av: Viktoria :)

Den där klänningen var gudomligt fin! Dock så vågar man ju inte ens gissa på prislappen ;)

Skrevs klockan 23:19:29 den 2012-02-17
En kommentar av: Anna

Var kan man köpa klänningen? :) online?

Skrevs klockan 19:00:08 den 2012-02-25
En kommentar av: Anonym

VARIFRÅN?

Skrevs klockan 13:50:49 den 2012-02-27

Fyll i din information här nedan.

Skriv in ditt namn här:
<- För dig som är stammis.

Din mail: (Vår lilla hemlis)


Adressen till din blogg:


Surprise ous!